2013. október 28., hétfő

*19: Megérkeztek!~

Eljött a pillanat, amikor leszállt anyámék gépe itt Doncasterben.
Perrievel már egy 15 perce ültünk a kocsiban és vártunk.
Ahogy megláttam a kifele nyomuló tömeget a nyakamat nyújtogatva, pipiskedve próbáltam átlátni a tömeget. Nagyon nehezen vettem észre őket, de amint megláttam a három közeledő ismerőst oda rohantam.
-Danielle!! - visítottam és a karjaimba zártam régen látott barátnőmet.
-Istenem pár hét alatt mennyire gyönyörű lettél! Annyira jó, hogy végre látlak! - Dani.
Mikor elengedtem apuhoz mentem oda.
-Szia apu! - öleltem meg őt is. Fél szemmel anyámra néztem, aki csak lesütött szemmel, csomagokkal a kezében állt.
-Szia El! Hiányoztál már kislányom -súgta, mire én elmosolyodtam és még erősebben öleltem magamhoz egy másodpercre.
Aztán mikor anyámhoz léptem... Megálltam előtte és ránéztem.
-Szia - mondtam keményen és adtam az arcára két puszit, majd elfordultam. - Egy nagyon jó barátnőm, Perrie kint vár a kocsiban. Gyertek! - elindultunk kifelé a hatalmas épületből és az irányt PEzz kocsija flé vettük.
Oda érve Kinyitottam a csomagtartót, betettük a cuccokat, majd beszálltunk.
-Apu, Danielle, Anyám, ő itt Perrie Edwards, a legjobb barátnőm itt Doncasterben. Perrie, ő itt anyám, apám és Danielle, aki két perces korom óta a legleglegleglegleg- és legjobb barátnőm - mutogattam mindenki között.
-Indulhatunk? - kérdezte Perrie és elfordítva a kulcsot a kocsiban beindította a motort.
Mindenki csak egy halk igennel válaszolt és Pezz a gázra lépett.
Az út csöndben telt. Mindenki csak hallgatott, egyedül én és Danielle leveleztünk Facebookon.
-Megjöttünk! - csilingelt Perrie hangja, mikor megállt a kocsi.
Mindenki kiszállt a kocsiból és a csomagok kicibálása után beértünk a házba.
-Hűű, de szép! - csodálkozott Danielle.
-Ugye? És most raktunk rendet Pezzel. Amúgy olyan kupi volt, hogy azt sem láttam, hol van a fal - próbáltam előjönni egy gyenge poénnal, de szerintem nem sikerült, mivel Dani egy idétlen fintort öltött az arcára. - Jó, tudom, hogy szar poén volt, de egy próbát megért.
Bevezettem őket a nappaliba, miután felvittük a bőröndöket a szobáikba.
-El, mikor talizunk a barátoddal? - kérdezte izgatottan Danielle.
Anyám halkan, de azért jól halhatóan sóhajtott egyet, alig észrevehetően megforgatta a szemeit és összefonta a karjait.
-Nem tudom Danielle, de szerintem nemsokára fel fog hívni - kacsintottam rá sokatmondóan. - És akkor már bemutatom a baráti köröm többi tagját is nektek. Mivel nem sok mindenkit ismertek, sőt eddig csak Perrie-t - vettem egy nagy levegőt és lehuppantam az egyik kisebb bőrfotelbe, ami a nappali üvegajtajától pár lépésre helyezkedett el.
Éppen csak kényelemben éreztem magamat, megcsörrent a telefonom, ami természetesen cseszettül távol volt tőlem. Egy nyöszörgés kíséretében felpattantam a frissen elfoglalt helyemről és a mobilomhoz rohantam.
Elcsúsztattam a zöld gombot és a fülemhez emeltem a készüléket.
-Szia Louis - szóltam bele kicsapongó örömmel.
-Szia Baby, ott vannak már apudék? - kérdezte kíváncsian.
-Igen, épp most értünk haza a reptérről - feleltem.
-Most menjünk a többiekkel, vaagy...? - tette fel az újabb kérdést.
-Szerintem jöhettek most. Már a legtöbben kíváncsiak rátok -  mosolyogtam.
-Oké, akkor összeszedem a többieket és indulunk. Puszi, szeretlek! - és letette.
-Na, akkor szerintem fél órán belül itt vannak a többiek is - mentem vissza a nappaliba.
-Hurrá! És mindenki jön? - csillant fel Perrie szeme.
-Igen, elvileg mindenki - válaszoltam és visszaültem korábbi helyemre.
Most már csak beszélgettünk, és mindenki - legalább is a többség - várta, hogy a cspaatunk többi része is megérkezzen...

Nos, remélem ez a rész is elnyerte a tetszéseteket. 
Mint tudjátok holnap, azaz kedden közönségtalálkozó. Délelőtt 11-től szeretettel várok mindenkit a Westendben, a Starbucksban. Remélem lesz, aki eljön. 
Még valami: Az eddigi szerintem legnagyobb "rajongóm", elnevezte magát ez a blog alapján PlaceTimer-nek. Hát, mostantól ti is PlaceTimer-ek lesztek. Legalább is remélem, hogy szeretitek annyira ezt a blogot, hogy annak nevezhessétek magatokat. 
Sok-sok puszi: xxSzikraa.♥*
U.i.: Őszintén remélem, hogy néhányotok holnap megjelenik a közönségtalálkozón! 

5 megjegyzés:

  1. Sajnálom,hogy nem Pest közelében lakok de jó szórakozást;) xx és már várom a kövi részt:D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos rész lett, várom a következőt! :) (sajnálom, de én holnap lovagolok, délután pedig családi programom van, úgyhogy én nem tudok menni :(..... De azért remélem, majd jól érzitek magatokat!)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jo lett!:) sajnos engem nem engedtek el de jo szorakozast!!;)

    VálaszTörlés
  4. Szia, kész a kritikád. :) http://desigandcriticismjustforyou.blogspot.com/2013/11/kritika707172-giffek-png-kepek.html

    VálaszTörlés