2014. január 31., péntek

A blog első díja!

Hatalmas boldogság nekem, hogy az első díjat a blogra egy olyan személytől kaptam, aki talán a legnagyobb Szikrátor és talán a leglelkesebb olvasója a blognak.
Köszönöm a díjat Eni, más néven Blackbird! ♥

11 dolog Rólam:

-Nem vagyok büszke rá, de dohányzom.
-Szeretek a barátaimmal lenni, bulizni, stb.
-Nagyon boldoggá tud engem tenni az olyan, hogy ha valaki rám ír, hogy én vagyok a példaképe, mennyire csodál, imád, hasonlók. Ezek annyira fel tudják dobni a kedvemet, hogy hihetetlen.
-Nézem a VV-t, de csak azért, hogy egy jót nevessek azon a sok barmon, pontosabban inkább azon, amit művelnek ott bent.
-Az írás az életem.
-Egy időben vágdostam magam. Mára már inkább csak segítek azoknak, akik ezt teszik.
-Amikor Midnight Memories videoklipet először láttam végigsikítottam.
-Utálom az osztálytársaim háromnegyedét. Sőt...
-Imáááádom a Casali rum kókusz csokit.
-Most ölni tudnék egy jó nagy üveg Nutelláért.
-Nem olvasok olyan sok blogot. Inkább írni szoktam.

11 kérdés: 
-Mi a kedvenc elfoglaltságod az íráson kívül?
-Van háziállatod?
-Kedvenc ünneped?
-Mit ettél ma?
-Milyen sorozatokat szoktál nézni?
-Mi a kedvenc filmed?
-Mikor voltál legutóbb kórházban?
-Mit sportolsz?
-Ki az, akiért mindenre képes lennél és nem családtagod?
-Van olyan ismerősöd/családtagod, aki meghalt és bármit megtennél érte, hogy újra lásd?
-Milyen színű a hajad?

11 válaszom:

1. Van-e kedvenc meséd, ha van, mi?

 Fhu, hát talán a Micimackó. De abból csak az a nagyon régiféle.




2. Hány éves vagy?

15 leszek éppen aznap, amikor Eleanor Calder 22 éves és Theo Horan 1 éves lesz. Szóval Július 16-án.


3. Mikor kezdtél blogolni?
 Egészen pontosan 2012. augusztus 24-én.

4. Hány blogod van?

 Amit írok olyanból van három és most készül a negyedik.

5. Hány blogra vagy most feliratkozva jelen pillanatban?

Őőő... 39.

6. Hogy állsz a kecskékkel?:D
Hát... a szomszédban ott mekeg kettő. Mindig viszek nekik száraz kenyeret meg zöldség maradékokat, szóval szeretem őket.

7. Van valami amire allergiás vagy?

Nincs. Erre nagyon büszke vagyok.


8. Félsz valamitől?

Hát... Már nem. Egy ideig sötétben féltem, de az utóbbi időben csak sötétben tudok elaludni.

9. Van testvéred?

Van. Két bátyám, két nővérem.


10. Kedvenc előadó?

One Direction, Little Mix, Mr.Busta, Essemm, The Pretty Reckless (Taylor Momsen).

11. Kedvenc író ha van?

Stephenie Meyer, Lakatos Levetne

Akiknek küldöm a díjat:

Jennii.

Még egyszer köszönöm a díjat Eni ♥
xxSzikraa.♥*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése