2014. augusztus 27., szerda

Egyszer minden jónak vége.

Drága olvasóim!
Sajnálattal, és mély fájdalommal írom nektek a következő sorokat.
A blognak ezennel vége.
Az epilógussal, illetve ezzel a bejegyzéssel végleg búcsúzom ettől a blogtól.
Nem egyszerű megválni valamitől, amihez ennyire ragaszkodom. Még magam is sírva fakadtam az epilógus írása közben, erről a szövegről nem is beszélve. De csak egyvalamire gondolok.
"Ne sírj, hogy vége lett! Mosolyogj, mert megtörtént!"
Ez a blog nagyon sokat jelentett nekem veletek, olvasókkal együtt. Azt hiszem nélkületek most nem tartanék itt.
Köszönöm nektek, hogy olvastatok, kommenteltetek, és gyakran jobb kedvre derítettetek egy-egy kedves kommenttel.
A blog 19 feliratkozóval, es több, mint 10800 oldalmegjelenítéssel zár be. 
A további blogjaimban találkozunk!
Hálásan köszönöm a figyelmet!
Sziasztok!
Puszi:
Szikraa.*

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szerettem ezt a blogot es sajnalom hogy vege�� jobb befejezesre szamitottam de igy mas lett�� koszonom hogy olvashattam puszi Fancsi��

    VálaszTörlés