2013. szeptember 4., szerda

Figyelem!

Sziasztok!
Gondolom nem én vagyok az egyetlen, akinek megkezdődött az iskola.
Ezzel kapcsolatban lenne pár dolog, amit el kell mondanom.
Mint tudjátok én most kezdtem a nyolcadik osztályt. Nos, már most, első héten rengeteg dolgot kell tanulnom, írnom, csinálnom. Konkrétan irodalomból feladtak két oldalt a Nobel-díjról, amit szóról szóra be kell magolnom, e mellé még verset is kell elemezzek, az angol himnusz egy részét is meg kell tanulnom, a tavalyi fizikát, kémiát, nyelvtant, földrajzot és biológiát átvennem és rengeteg matematikai feladat is vár még rám.
Azt szeretném ezzel tudatni veletek, hogy nagyon ritkán tudok majd részt hozni. Igyekszem legalább hétvégén veletek foglalkozni, de el kell nekem nézzétek, hogy már most ki vagyok merülve a tanulások miatt.
Esküszöm az égre, hogy minden erőmmel azon vagyok - persze a tanulás után-, hogy nektek írjak, de nem mindig meg, mert mire végzek a házival még felállni is alig van erőm.
Remélem senki nem fog ezért elpártolni a blogtól. Nagyon sajnálom. :(
xxSzikraa.♥*

4 megjegyzés:

  1. Persze, hogy nem! Imádom a blogod és sok sikert a sulihoz! :)

    VálaszTörlés
  2. En is nyolcadikos vagyok egyutt erzek:/ persze h neem!!<3 Sok sikert a sulihoz (nekem is kell mert felvereli es aaaa:/) szovalnyugi<3 :)

    VálaszTörlés
  3. Én is nyolcadikos vagyok, bár gimis, tehát nekem a felvételivel nem kell bajlódnom, de azért együtt érzek veled, kitartás. :)) <3
    Emellett küldenék neked egy díjat is, itt megtalálod: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=683795338314687&set=a.506567462704143.124843.505491022811787&type=1&theater :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egy facebook link. :O Amúgy köszi az együttérzést :D ♥ xxSzikraa.♥*

      Törlés