2013. december 19., csütörtök

*25.: Nagyszerű meglepetés!~

Valóban jól gondoltam, mikor otthagytuk az éttermet. Egy szemhunyásnyit sem bírtam aludni, amikor viszont mégis sikerült picit bealudnom, az mindig rémálomba torkollt.
Egész áldott éjjel azok a szörnyű képek villogtak a szemem előtt, amiket láttam. Az anyuka vérben úszó teste, ami élettelenül a földre hullott... érzem, ez örökké mély nyomot fog hagyni bennem.
-Louis! - ültem fel Louis nevét sikítva az ágyamon.
A mellettem alvó Danielle is felugrott.
-Jézusom, mi történt!?! - kérdezte feloltva a kislámpát.
-Nagyon rosszat álmodtam. Fel kell hívnom Louist! - a telefonomért nyúltam és valóban hívtam Louist.
-Szia El. Miért keresel az éjszaka közepén? - hallottam meg nyúzott, álmos hangját.
-Louis! Ne... ne haragudj, hogy zavarlak, csak tudod... borzasztó álmom volt és tudni akartam, hogy minden rendben van-e veled - mondtam félénken.
-Persze, minden rendben szerelmem. Próbálj meg megnyugodni és aludj vissza szépen. Szeretlek nagyon. Jó? - Louis.
Remegő szívem egyből visszaállt eredeti tempójába. Louis hangja teljesen megnyugtatott.
-Jó. Köszönöm. Én is nagyon szeretlek - és letettük.
Nem szóltam egy szót sem Danihoz, nem volt erőm. Csak visszafeküdtem, fejemet a puha tollpárnák közé temettem és próbáltam másra összpontosítani.
Éppen csak úgy igazán mélyen és nyugodtan aludtam, amikor a számomra legszeretettebb hang ébresztett.
-Hé, Eleanor! Jó reggelt! Nyisd ki a szemet gyönyörűm! - simogatta meg az arcomat Louis puha kezeivel, én pedig automatikusan kicsit kinyitottam a szememet.
Szinte azonnal egy hatalmas "Boldog szülinapot" kiáltás csapta meg a fülemet és megláttam az összes barátomat.
-Édes Istenem! - kaptam kezemet a szám elé. - Jézusom, köszönöm! - fakadtam sírva, de egyszerre nevettem is.
-Hivatalosan is 22 éves lettél szerelmem! Nagyon boldog születésnapot! - csókolt meg Louis.
-Ez annyira hihetetlen! - csodálkoztam, mikor elvált tőlem Louis ajka.
-Gyere kelj fel, van egy meglepetésünk - húzott fel az ágyról Perrie. Még jó, hogy a legjobb tréningnadrágomban és egy nagyon előnyös felsőben aludtam. - Ne feledd, hogy ezt tőlünk, a barátaidtól kapod! - figyelmeztetett, miközben a kezemet fogva húzott lefelé a lépcsőn.
-Várj, bekötöm a szemét! - állított meg minket Leigh-Anne és elszaladt valami rongyért, majd mikor visszatért bekötötte a szememet, amitől sikeresen semmit sem láttam.
Perrie fogta a kezemet és kihúzott a házból. Tudtam, hogy mint vagyunk, hiszen a friss, nyári levegő üde illata megcsapta az orromat.
-Leveheted a kendőt! - szólt Jesy a hátam mögül.
Egyetlen egyszerű mozdulattal kikötöttem a tarkómon lazán megkötött anyagot, és mikor a szememet is kinyitottam, egy pillanatra megállt a szívem.
-Úristen! Ez... ez... ez egy... - nem tudtam semmit kinyögni.
-Igen, ez az - nevetett Liam.
-Ez most komolyan? Minden vágyam volt! - szinte sikítottam örömömben.
Jó, most már nem húzom tovább az agyatokat. A ajándék, ami a ház előtt állt nem volt más, mint egy vadonatúj Mercedes. Hó fehér volt, sötétített üvegekkel.
-Ilyen szép autót még életemben nem láttam! Annyira, de annyira köszönöm srácok! - öleltem meg őket.
-Legfőképpen Zaynnek és Perrie-nek köszönd! Ők találták ki - mondta Niall.
-Köszönöm! - öleltem meg őket is még egyszer.
A boldog könnyek potyogtak a szememből, közben még mindig nevettem.
-Menj el vele egy próbakörre! - adta oda a kulcsot Louis.
-Jön velem valaki? - kérdeztem.
-Ez az élmény csak a tied - mondta Jade, majd rám kacsintott.
-Akkor... Sziasztoooook! Nemsokára jövök! - és szögdécselve elindultam új kocsim felé.

Remélem, tetszett!
Ismét kiteszem reklámozni a saját Facebook oldalamat, amit most már TE IS gazdagíthatsz egy like-val.
A linkért kattints IDE
Köszönöm a figyelmet, és, ha addig nem hoznék új részt, akkor  mindenkinek kellemes és békés ünnepeket kívánok, sok-sok karácsonyi ajándékot és jó Szilveszteri bulikat! 
xxSzikraa.♥*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése